Reklama za pár korun
Bankrot. Jedno slovo, tolik paniky. Všichni ví, že za tímto slovem se toho skrývá daleko víc než jen to, že někdo přijde o peníze. Pro někoho může být bankrot konec života, a to doslova. Nejde jen o to že někdo ztratí peníze, ale na ty peníze někdo mohl vydělávat spoustu let. Proto je daleko lepší snažit se mu ze všech sil vyhnout. Je nutné umět podnikat tak, aby bankrot vůbec nehrozil. A bez využití marketingu to asi nepůjde.
Možná vás to překvapí, ale jednou z forem marketingu jsou reklamní předměty. Možná si říkáte, co mají hrnky společné s marketingem. Jde o to, aby firma byla vidět. Protože jen firma o které všichni ví může mít zakázky a odbyt výrobků. A jak o sobě dát vědět? Možností je několik, ale vybrat tu správnou není vždy snadné. Je potřeba citlivě zhodnotit stav trhu, vědět jak jsou na tom ostatní firmy, a využít toho že máte v něčem náskok. Možná se vám to zdá příliš, ale podnikání je o dravosti a o tom, aby jeden podnikatel předčil toho druhého.
Je nutné investovat do reklamy
Asi nikdo nechce platit drahé spoty v televizi a drahé rozhovory v novinách, daleko důležitější je cílit na skupiny, o které podnikateli jde. Je nutné umět udržovat dobré vztahy s dodavateli a také s odběrateli, a je nesmírně důležité dávat zákazníkům najevo, že jsou pro vás důležití. Je opravdu potřeba abyste nezanedbali ani jednu součást marketingu. Co každého potěší? Když něco dostane zdarma. A to bez ohledu na to o koho se jedná nebo o jakou firmu jde.
Reklamní hrnky mohou být bez výčitek součástí vánočních balíčků pro zaměstnance, součástí poděkování odběratelům, zkrátka mají více využití než si teď umíte představit. Na hrnky vám můžeme natisknout cokoliv chcete, a hrnky tak budou plnit funkci dárku a reklamy v jednom. Hrnek je praktická věc kterou každý používá denně, a právě toho využijete když je dáte různým lidem.